Kızım 21 aylık kelimesi yok babıldamaları var. Terapist 6 ay geriden geliyor dedi. Ne yapmam gerek . Raporu çıkarırsam ücretsizmiş. Raporlu seansı 1500 tl dedi. Terapistler 45 dakikada ne yapıyor yani faydası olur mu. Birde psikiyatriye randevu alırsam ne yaparlar. Üst dudak bağı da var hafiften