Arkadaşlar devlet hastanesinde psikiyatri bölümünde görüşmeye başladım ikinci görüşmem bugündü, psikolog ile görüşmeye başladım. Memuriyet için ehliyet için zamanla sıkıntı olur mu sıkıntı yaşar mıyım? Seans 10 dan az olmayacak hepsi de sisteme işleniyor maalesef ilk görüşmede psikiyatri hemen ilaç yazdı malesef almadım ama sisteme o da düştü. Görüşmek de iyi geldi ama aklıma takıldı sorun olur mu acaba? Öğretmenim bu arada