maddd canım hiç korkma bunda korkacak bir şey yok en fazla ters çevirirsin midesini boşaltsın iki 3 saatte beslemezsin sonradan beslersin tekrar. Günde üçü aşmadığı sürece Her beslenme sonrası olmadığı sürece hiçbir problem olmaz, İlla o öğünde çok yemiş anlamına gelmiyor bir önceki öğünde çok yemiştir bu sefer aranmıştır istemiştir ve sindiremediği için fazla gelmiştir kusmustur. Kızım 3:30 aylık olacak dün mesela ağız dolusu kustu 3 saat beslemedim sonradan besledim