Kızım kusma olayından sonra öksürükten hastalıktan korkar oldu 5 yasında. Psikolog destegi alıyoruz ama hala okula gitmiyor. Büyük küçük öksürük ya da hastalıktan hep kaçıyor ağlıyor bırdan gidelim diyor. Travma yasıyoruz. Son çarem psikiyatriye gidip ilaç isticem. Var mıdır bunun bi şurbu bişeyi. Benim psikolojim daha beter oldu.