Son adet 20 Şubat . Bayaa gecikmem var en az 6 gün yada 9 gün olarak . Kızlar idrar testleri silik pozitif kan testim bugün 17 çıktı . Çok düşük değer belirsiz gözüküyor tekrarlı cam yarın sabah ama kasik ağrım dehşet var ve değer çok az bu gecikmeye sizce artar mı hamilelik bu şekilde olup adet olan varmı