Yavuzumpasam Merhaba kızlar ek gıdaya başladığımdan beri sanki hazmedemiyor bebişim kabız oluyor. Rahatsız oluyor yemeklerin suyundan vereyim dedim o da rahatsız ediyor hatta su bile 6. Ayına dün girdi bu arada
momas Yavuzumpasam 1.5 ay kabızlıkla uğraştık armut gün kurusu çok işe yarıyor çok rahat yaptırıyor ayrıca her gün bir kaşık zeytinyağ yedirip poposuna da sürün yedinci ay kontrolünde doktora söyledim probiyotik damla verdi her sabah beş damla onu da veriyorum bu aralar rahat rahat yapıyor yedi ay on günlüğüz bizde