Kızlar nasıl bir başlık atacağımı bilemedim ama 23 haftadayım 2-3 günden beri çişimi yaparken aşırı yanma oluyor bende çişimi yaptıktan sonra bugün peçeteye sildim iltihap filan var mı diye böyle çişimin renginden farklıydı sanki peçetede hafif pembemsi oldu peçete anlam veremedim hiç başına gelen var mı bebeğimin hareketleri de var şu anda ama o neyin nesi anlamadım