rabis004 gerçekten çok zor bir durumdayım bu konuda,mama parasından filan asla değil sadece artık gece uykusundan uyanması yoruyor beni. Bizim sorunumuz gece 2 defa mama için kalkıyor artık gece beslenmesi için bence büyüdü yani ihtiyaç yok. Doktorum suyu fazla koy dedi onu denicem,kefir ver dedi. Ayran da olur dediğiniz gibi aslında denicem tek tek.🙏 umarım sizde kolayca bırakabilirsiniz.