perşembe günü oğluma endoskopi yapılacak. anestezi alacak yani ameliyathane de olacak. Eşim bir de sünneti sorsan diyor yani anestezi alacaksa onu da yaptıralım diyor. Ben bu istediğin saçma olduğunu söyledim bir danış diyor. sağlıkçı varsa aranızda eğer olmaz derse sormayı bile düşünmüyorum