Bebeğim 15 günlük doğduğundan beri sol memeyi almada zorlandı, sağı çok güzel emiyor, solu tutuyor ama sağdaki gibi çekmiyor memeleri sıkınca süt çok mu akmalı? Ben sıkınca ucuna süt geliyor bu yeterli mi? Soldan sağa göre az geliyor. Bide yutkunma sesi çok duyulmadan uykulu emiyor çoğu zaman yine de emiyor demek bu dimi yani süt gidiyor mu? Lütfen tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
1.