Unicorn67 malesef ona engel olamazsınız benim kızım da 4,5 yaşında dönem dobem vurma huyu oldu bu benle ya da onun vahsiligiyle alakalı değildi gelişimsel biseydi duygularini ifade edemediği zamanlarda oldu ki hemen ayirdim engel oldum.benim kızıma da vurdular ama bunlar çocuk olur öyle şeyler dedim geçtim.zaten bir kez olur ikincide müdahale edersiniz kalkıp ağır ve ya sivri biseyle vurmaz zaten çocuklar.dönemsel bişey yani vahşilik değil kendini ifade etmeye çalışıyorlar.dilleri duygularına yetmeyince o şekilde dışa vurabiliyorlar