Merhaba anneler
Bebeğim beşik oldu , popusuna baya yara var o da ıslak mendilden oldu galiba , her zaman aldım ıslak mendil bulamadım başka bi marka aldım .
Dün gece uyandı ağlaya ağlaya ne yaptıysam hiç susamadı bezine bakınca altına silerken daha çok bağırdı , bi baktım yara var mavi hamatan sürdüm
Sonra uyudu tekrar
Bugün yeniden aynı şey yaşandı kaka yaptı altına değiştiritken çok ağladı yeniden hamatan sürdüm sonra sustu .
Acaba hamatan mavi olan iyi gelir mi yoksa başka bi pişik kremi mi alsam .bilginiz var mı