manzaramistanbul Bu sabahtan şimdiye kadar sadece bunları yedi sizce yeterli mi. Kivi büyüklüğünde poğaça ,2 ince uzun adet Cecil peynir ,yarım kase meyveli yoğurt , 2 mandalina. Sizce yeterli mi değil mi doymuş mudur
Kisirvetursu manzaramistanbul Tabii ki de doymuştur Bence gayet yeterli zaten aç olsa ağlar yani anlarsınız
siladgnchdr manzaramistanbul bi cimcik yumurta yiyen 23 aylık kızım doymuştur yani …. Bugün hic yemiyor benim ki 🥺
sibeldogu manzaramistanbul benimkide söyleniyor takmıyorum toplasan 2 saat bebek bakmamiş adam ne bilecek😂 herşeyden az az yiyecekler yani illahaki karbonhidratda yıyecek