manzaramistanbul Bu sabahtan şimdiye kadar sadece bunları yedi sizce yeterli mi. Kivi büyüklüğünde poğaça ,2 ince uzun adet Cecil peynir ,yarım kase meyveli yoğurt , 2 mandalina. Sizce yeterli mi değil mi doymuş mudur
beyzzsenturkk_ manzaramistanbul her çocuğun kapasitesi farklı olduğu için bunu siz bilebilirsiniz bana göre benim cocugum doymaz mesela ama size göre de o fazladır zaten aç olsa ister normal geldi bana
3kedili2bebekli manzaramistanbul bende çocuklarıma çok istahlilar derim şu saate kadar 1 er yumurtadan omlet 3 çubuk peynir ve yarım bardak ayran o kadar çünkü doydular her çocuk farklıdır baya yemiş çocuk yani daha ne yesin maşallah