pogacayanaginannesi ben aşamasım ama bebeğim daha ilk doğdugunda emmeye alışamadan doğumdan hemen sonra sarılık yükseldi yoğun bakıma aldılar sonra taburcu olunca da çok zor tutuyordu arada bir yani sagım yapıp bineronla veriyordum ben daha küçük oldugu için kıyamadım.
mama da verdik sagımla sütüm az geliyordu yetmiyordu size tavsiyem Biberona çok alışmasın ya da yavas akıslı olsun bir de kaşık biberonla verebilirsiniz dusta deneyin gezerek emzirin ben öyle yaptım geziyordum ayakta duruyordum ama aşamadık sütüm de bitti bitecek emmedikçe azaldı çok stres yaptım 2 ay uğraştım olmadı sırıngayla verdim sütü göğsümün üstnden damlattım tutsun diye neler neler 😢 tabi ki bunu aşanlarıda çok gördğm bebekle de alakalı bu durum