Merhaba kızlar, 6 aylık kızım tam oturamıyo oturunca öne düşüyo doktor da gevşek kalmış dedi fizik tedavi doktoruna yönlendirdi oda birkaç hareket göster yap evde dedi, sorum şu sizin de başınıza geldi mi neler yaptınız neler yedirmeye başladınız durum nasıl düzeldi