Ekocum07 ben de Allah’ın izniyle 3 ay sonra gebelik istiyorum normalde devletin karşıladığı demir+folik asit iceren Ferro sanol vardı onu kullanmıştım sonrasında gebelikte imom kullandim çok memnundum hatta emzirme döneminde de imom latteye devam ettim.
Bayramdan sonra hafta içi bi gün kadın doğuma gidip yapmam gerekenleri sorcam. Tahlil vermem gerekiyo çünkü ilk gebelikte TSH yüksekti. Onun için de belki ilaç kullanmam gerekir. Bence siz de kadın doğuma randevu alın aklinizdakileri sorun.
Bu arada folik asit otizm yapmaz, aksine neden veriyorlar biliyor musunuz, bir hastalık var Spina bifida diye, gebelikte ilk üç ay folik asit kullanımı bu hastalığı yüksek derecede önlüyor.