kutayege kızlarrrr spiralle(ria) ile korunuyordum enfeksiyon sebebive gebelik düşündüğüm için 4 martta çıkarttırdım. Dönemime 4 gün var ne düşünüyorsunuz ben gördüm sanki bi şeyler sizden de fikir almak istedim🩷🌸
tosbiksmoms kutayege eğer hemen belirdi ise vardır. Ama en iyisi bir kan testi verin çünkü geçen ay benim de bayağı belirgin silik çizgi çıktı bir an aklım çikti ama şükür benimki negatifmiş.
kutayege gecekusu_- Gtcp sanki kan vermek daha mantıklı gibi bu testler de kandırabiliyo bazen(kimseye güvenemeyen ben)🥹
kutayege tosbiksmoms ben iki durumda da şükür edicem kafam karmakarışık oldu kahverengi lekelenmem oldu gögüs hassasiyeti o bu şu tekrar test aldım yaptım foss neyse🥲🥲🥹
kutayege tosbiksmoms ben iki durumda da şükür edicem kafam karmakarışık oldu kahverengi lekelenmem oldu gögüs hassasiyeti o bu şu tekrar test aldım yaptım foss neyse🥲🥲🥹
kutayege beta hcg 2 ve adetime 2 gün var o yüzden yok..🥲15 i de yumurtlamaydı zaten olsa şimdiye olurdu di mi(hala emin olamıyorummm)🥹🥹
kutayege başına böyle bi şey gelen var mı ya hamile falan olan dkfkwkjf çünkü ayın 18 de kan vermiştim 0.5 ti acaba dönemime yakınım diye mi 2 oldu en iyisi pazarı beklemek(5 yıl gibi geçecek 3 gün)🤣
tombikinannesi kutayege erken sonuç çubuğunda 2 haftalık bebeğimin gözükmemesi peki 😀 o günden beri güvenmiyorum bu çubuklara
kutayege tombikinannesi benim de çubukta gözüküp kanda çıkmaması peki skdkskkf ah bu testler kafayı yedirtecek bize
kutayege kızlar güncelleme geldi skfksfk 4 gün geciktim acile gidip kan vereceğim ama alıyorlar mı acaba ne yapsam bilemedim
-SweetPanda- kutayege Ben kızımdada bu silik çizgiyle hamile olduğumu öğrenmiştim🌸 Rabbim gönlünüze göre versin inşaAllaah🎀