Az önce netten bi siparişim geldi,oğlum kartonlarla oynamayı cok seviyor diye yanında açtım ,açmaz olaydım😭içinden köpük,strafor çıktı ! Benimki eline almadan saklim kesin parçalar bulursa dedim,saniyede koydum yerden almış,ağzından zorla çıkarttım bi kaç parça,sanki bi iki küçük kaldı gibi ağzında,ters çevirdim iyice bakmaya çalıştım ama göremedim sonra bişi,emin değilim yutup yutmadıgından ,ne yapmam lazım bilemedim.nolur akıl verin .yutmuş olsa bile küçük parcadir zararı olur mu 😭😭😭nasıl olduğunu anlayamadım içim cok acıyor .bu ikilem beni mahvetti yarım saattir 😞😞