Kızlar malum bazılarımızın bebeği 8 ay büyüme atağı geçiriyor. Şu dönem iştahsızlık dönemi.
Bebeğim değilim tatlar arıyor özellikle tuz. Biraz tuz attığım çorba verdim daha da içmek istedi.
Corbayı nasıl tatlandırıyım???
BU ARADA YEMEK YEMEMESİ PROBLEM DEĞİL BUNLAR GEÇECEK KİMSE SORUN YAPMASIN. ÇÖZÜM ARAYIN LÜTFEN SAKIN STRESE GİRMEYİN. BİR ŞEY BİLMİYORSAM ÖĞRENMEK İÇİN YAZDIM. RELAX HANIMLAR