bebekygt Bebeğim 3 aylık oldu bayramdan sonra artık işe başlayacam tecrübeli anneler ne gibi haklarımız oluyor iş yerimden neler talep etmeliyim günlük emzirme izni varmış sanırım
denizalismom bebekygt evet 1,5 saat emzirme izni var . Ve emziren kadınlar 7,5 saatten fazla çalıştıramazlar . Ayrıca ilk okul çağına kadar yarı zamanlı çalışabiliyorsunuz