semaxgms emzirmek tabii ki. Mama hiç kolay değil ayrıca. Dışarı çıkarken suyu, biberonu, maması taşımak zorundasınız. Sürekli elinizin altında kaynamış su bulundurmak zorundasınız. Mama fiyatları zaten uçuk. Fayda kısmına zaten girmiyorum. He sütünüz yoktur, meme reddeder o apayrı konu. Ama o anneler de emzirmeyi çok isterdi. Kızım 10 aylık olmak üzere doğduğundan beri meme+mama gidiyoruz. Sırf emzirebilmeyi isterdim açıkçası