sinobumm 55 günlük Bebeğimi emzirdikten sonra gazını çıkarmak için ya da dikleştirdikten sonra kusuyor. Hemde baya kusuyor. Ama biberonla beslendiğinde kusmıyor. Zaten kolik aşırı gaz problemimiz var. Kafayı yemek üzereyim