cagla97 Bir şişeyi bitirmek üzereyim,sütüm iyi gibi bilmiyorum sağdığımda daha 30cc anca çıkıyor tek göğsümden ama bebeğim 19 günlük daha herhalde bu zaman dilimi için fena değil. Sizce bir şişe daha alsam mı bilemedim
ana0105 cagla97 bence almayın pek işe yaramıyor onlar sanki 1 şişe kullanmışsınız zaten onun yerine bol su için bence