annekadin21 alkış bay bay gel gel yapıyor. Emekliyor,tutunup kalkıyor. Hiç durmuyor. Şarkı duyunca kafasını sallayıp dans etmeye çalışıyor. Ummaah diye öpücük atıyo canı isterse 😂 şu dönem en zorlandığım şey yeme konusu. Üst dişlerini çıkarıyor. İştah 0. Hiçbir şey yemek istemiyor. Halkaları iç içe geçirmeyi öğretmeye çalışıyorum ama daha anlamadı. Sadece çıkarabiliyor. Meme ve mama diyor bol bol. Arada çok zorlarsak baba diyor bi de