Kızlar merak ettiğim şu biz ayımıza göre biraz tombiğiz. Bebişim dönmek istiyor poposu gitmiyor.. ayaklarına uzanmak istiyor göbüşten anca dizlerini tutabiliyor.. Gülesim geliyor ama üzülüyorum da kıyas yapmakta istemiyorum başka bebeklerle gelişimimiz çok şükür normal. Tombik bebişleriniz bunları yapmakta zorlandı mı? Ne zaman yapabildiniz acaba? Kilonuz ne zaman normal seyrine döndü?