krcqzm doğduğundan beri yalnızım. Eşim iş harici akşam evde, şimdi bide maddiyat sebepli haftanın birkaç günü mesaiye başlayacak daha da yalnız kalacağım, çok mu sıkılıyorum evet, ailem uzakta zaten gelesileri de yok, tek gördüğüm insan eşim ve sürekli oğlumla ilgileniyorum, bazen tuvalete gidemiyorum yemek yiyemiyorum, ama diyorum unutma bunları sende insanlara buna göre olursun, bir nevi beni güçlendiriyor, tv zaten evimde yok bazen çok sıkılınca bebiş uyuyunca altyazılı dizi izliyorum veya telefona bakıyorum, Allah yardımcınız olsun tek bakmak gerçekten zor, ama en azından tv ye alternatifler üretebilirsiniz