Dışarıda kendinden geçe geçe ağlıyor 1.5 aydır falan bu böyle ondan önce gayet iyiydik ama şimdi hiçbi şekilde susturamıyorum hiçbi yere gidemiyorum. Bu süreci yaşan var mı? İnşallah geçici bi süreçtir ve bi an önce geçer evde sürekli oturmaktan bunaldım 😕