Kizlar beni biraz bilgilendirirmisiniz artik yoruldm cocugumun cani yanmasindan .
Anterik adenovirus ve rota virüsü çıktı 5.5 aylık oğlum da ve astım sürekli hava alması gerekiyor ve doktor sadece isalı için ilaç yazıp gönderdi normalde bu çocuğa yatış yapılması gerekmiormuydu kızlar