4807 17 aylık bebeğim için temiz içerikli , koruyucu güneş kremi önerisi yapar mısınız arkadaşlar Sizler ne kullanıyorsunuz
Bebekanneesi 4807 siveno aldım çok güzel dokusu sürülmesi kolay koruyuculugu da var sıcak yerde yaşıyorum bayadir güneş var buralarda çünkü
acimavi 4807 siveno kullanıyorum 2 senedir gayet memnunum. Incia da doğal içerikli bir marka onu da araştırabilirsiniz
4807 acimavi içinde titanyum dioksit var o yüzden çekindim o markaya normalde çoğu ürününü kullanıyorum siveno nun ama güneş kremi konusunda emim değilim
acimavi 4807 titanyum dioksit nano parçacık haliyle kullanıldığında tehlikeli fakat diğer haliyle güvenli sertifikası almış bir bileşen diyorlar, severek takip ettiğim bir biyolog’un sayfasından aldım görüntüyü
tahin 4807 siveno içeriği pek hoş değil dediğiniz gibi ama sebamed ona oranla daha temiz şimdi içeriklerini inceledim de
Ebemom tahin sebamedi bi daha incelemenizi tavsiye ederim piyasadaki en tehlikeli güneş kremlerinden instagramda içeriği ne diye bi sayfa var ordan inceleyebilirsiniz 🤍
adasmummy 4807 ben de burada bekliyim la roche posay almak istiyordum ama içeriğini bilmiyorum bilen varsa yazabilir mi
tahin adasmummy yine titanyum dioksit yüksek sırada, karşılaştırma yapmak gerekirse sivenodan daha kötü geldi bana içeriği, Çünkü koruyucu olarak alkoldenat kullanmışlar ve kullanım olarak yukarılarda önermem yani pek ama yine de siz bilirsiniz
adasmummy tahin aaa o zaman hiç almıyım teşekkür ederim. Peki önerebileceğiniz bir güneş kremi var mı
tahin adasmummy rica ederim bayılırım içerik okumay 😄 tüm markalara bakmadım ama sebamed şu an sivenodan da güvenilir duruyor, siz çok satan ya da iyi duruyor dediğiniz bir ürün varsa yazın ben ona göre yine içerik bakabilirim isterseniz
myavocado adasmummy tahin 🤭 doktorumuz solante pediatrik önerdi ben de daha almadım ama, onun için ne düşünüyorsunuz.