Kızlar merhaba oğlum 8 ay 8 günlük son 1 aydır sürekli kendini kasıyor ıkınıyor gibi önce uyutmaya çalışırken yapıyordu şimdi sürekli kızıyor gibi tuvaletini yaparken ıkınıyor gibi yapıyor sürekli morarma kızarma kendini kaybetme nöbet gibi değil ama artık endişeleniyorum sürekli bir şeylere kızıyor gibi yapıyor kendini eline bir şey alıyor sanki boğuşuyor onla kızıyor ıkındırıyor kendini neden olabilir acaba bu artık büyüdüğü için çok hareketli oldu zaten doğduğundan beri huysuz ciddi anlamda memnuniyetsiz bir bebekti hala da öyle ben yapma dur hayır demeye başladıktan sonra daha da arttı gibi acaba bununla ilgili olabilir mi yaşayan var mı