11 aylık kızım ilk kez pişik oldu bezini değiştirdim uyuttum 1 buçuk saat uyudu ağlayarak uyandı susturamadım bezini açtım çok kötü pişik hem kızarmış hem şişmiş resmen farklı bişey yedirmedim bezini de çok sık değiştiriyorum neden oldu anlamadım 😭 hemen banyo falan yaptım rahatladı sudocrem kullandım ama kızarıklık huysuzluk devam en çabuk nasıl geçer acaba