O kadar iyi anlıyorum ki benim de bir süre çok hassastı yara olmuştu emzirirken sürekli ağlıyordum, 2 hafta sonra muhtemelen düzelecek canını sıkma, bebeğin meme ucunu doğru kavramasına da dikkat et çoğu yara bundan kaynaklanıyor hemşirelerden destek alabilirsin. Bana Lansinoh göğüs ucu kremi tek başına yeterli olmadı doktorumun önerisiyle garmastan pomad aldım. Garmastan-Lansinoh karıştırarak ara ara ucuna sürdüm. Temizlemen de gerekmiyor, garmastan bebeğin ağzını pamukçuk vsden de koruyormuş bu arada :) denersen faydasını göreceğini düşünüyorum. Bir de Philips aventin silikon kapağını kullandım. Ama temizliğine çok dikkat etmen gerekiyor kapağı ara ara sterilize etmeyi unutma gerçi bu herşey için geçerli :) bunları yapınca fayda göreceğini düşünüyorum umarım işe yarar :)