Hanabii Kızlar selam.. Malum yarın kadir gecesi ve benim reglime denk geliyor. Oturup tesbih çekebilir miyim? Ezbere bildiğim duaları okuyabilir miyim? Eğer tesbih çekebiliyorsam abdest almalı mıyım?
Pirasalipuding Hanabii abdest almanıza gerek yok ama Kuranı Kerimde geçmeyen duaları okuyup tesbih çekebilirsiniz Sübhanallah,elhamdülillah, Allahüekber gibi
tosbiksmoms Hanabii internetten kadir gecesi zikirleri yazın onları çekebilirsiniz zaten uygun olmayan kadınlar için zikirler var.
Pirasalipuding Hanabii bu zikirler dua makamında olduğu için çekebilirsiniz diğer kuranı Kerimde olmayan sureler sübhaneke,tahıyyat, salli barik, rabbena , konut duaları ve amentü duaları salatı münciye,nariye, fethiye okuyup dua edebilirsiniz