busraaydiiinn mama alan bebekler de dahi 10 güne kadar normal karşılıyor doktorlar,herhangi bir müdahaleyi doğru bulmuyorlar. Bende bu konudan birkaç defa doktora götürdüm bebekken ve hep bunları söylediler. Anne sütü alıyorsa bir kaşığa sağıp 1 çay kaşığı zeytinyağı ile karıştırıp içirebilirsiniz,mama alıyorsa da mamasının içine katıp verebilirsiniz günde 1 kere.