aaslanbeyy hiçbir müdahale de bulunmayın kendi kendine iyileşmesini bekleyin. İltihaplı gibi bir görünüm olması,kabuk vs tutması normal. Kabuğu falan kaldırmayın,duşta keseleme yapmayın tam iyileşme olana kadar. Benim oğlumda da bu tarz şeyler olmuştu ,zamanla kendisi iyileşti geçti gitti. Tam olarak kaç ay da düzeldi onu hatırlamıyorum maalesef benim ki koca dana oldu artık çünkü 🥲