kızlar 1 temmuzda doğum yaptım sezeryan oldum kırkım çıktıktan sonra her ay 4er gün normal regl oldum ama bu ay ramazanın ilk 5 günü regl oldum 2 gün önce gene oldum ve öyle böyle değil aşırı bir kanama pıhtılı şekilde öyleki ped yetmedi çocuğun bezinden koydum ayakta duracak halim kalmadı resmen neden böyle olmuş olabilir sizce