Orenda_ Pirasalipuding İyi bayramlar canımm biz evdeyiz anneme giderim o kadar 3. gün bende pikniğe gidelim diyeoum ailecek yağmurlu olmazsa hava 👀
Orenda_ Pirasalipuding Ankara ve İstanbul’da akrabalar var İstanbul’da kiler gelecek Ankara’da amcamlar var onların da başka bir planı varmış,teyzoş gelecek aynı yerdeyiz annemlerle gelince annemlerde bayramlaşırız akrabalarla
Orenda_ Pirasalipuding Kayınvalide ile birlikte oturduğumuz için eşimin tarafı bize geliyor genelde o tarafa da gitme fırsatımız olmuyor yani hep bize hep bize 😄
deleted20517 Pirasalipuding benim ailem çok uzaktalar bu yüzden eşimin ailesine bayramlaşmaya gideriz öncesinde kaynanam kayınpederimin kabristan ziyaretini yaparız 1. Gün olmasada 2. Gün catalcaya gidebiliriz hava güzel olursa 😊
uykusuzanne__ Pirasalipuding yapıldı mı nereye gidiyorsunuz Ben gurbetteyim kimse yok burda o yüzden evdeyiz her bayram olduğu gibi
alexab Pirasalipuding aynen. Bizde de bir piknik fikri vardı arkadaşlarla ama hava yağmurlu gösteriyor bayramda bakalım.
aybarsbebekk Pirasalipuding annemler memlekette bu bayram gitmeyeceğiz kayınvalidemlere uğrayıp ordan da otele gidecez ben eşim ve oğlum 3 günlük bir tatil yapıcaz inşallah
rana0234 Pirasalipuding imkanlardan dokayi memlekete,ailelerimizin yanına gidemiyoruz o yüzden eşim bayramda dahi çalışacak ben de evde iki bebeyle fittirmaya devam edeceğim 😔
Pirasalipuding rana0234 oy Allah yardımcınız olsun üzülmeyin Ailecek bayram kahvaltısı yapıp akşamda biraz gezmeye çıkarsınız belki 😇😕