Minikprenses_1 Kızlar kaç aylıkken ayaklarını basıyorlardı beş buçuk aylığız yani tamamen ağırlığını vermeden tutuyorum ama ayaklarını kırıyor hemen basmıypr normalmi sizinkiler nasıl