aslymom aynen dediğiniz gibi inşallah sağlıkla sihatle atlatırız uyku gerilemesi çok fazla sık oluyor bizde maalesef ya ama onunla birlikte yeni şeylerde öğreniyor 6.ayi çok hızlı geçirdi hem dönerek ilerleme hem diş cikardi hem hem emeklemeyi öğrendi çok net yapamasada komando gibi emekliyor şuan tekrar diş cikaricak herhalde deli gibi ağlıyor uykuya gecemiyor her şeyi çok hırslı ve sınırlı ısırmak istiyor salyalar derya deniz 7.aya az kaldı inaallah durulur da bir süre