Yaademm kızlar bozuk değil mi bu test ikiden fazla çizgi var dün akşam yapmıştım aynıydı tekrar post açtım sormak için 🤦♀️
_YanakReisinAnnesii Yaademm kan verin bence bayram arası gelmeden. Testte de bir sıkıntılar var gibi duruyor.
Yaademm aslymom yok canım dün yapmsitim yaklaşık 2 yıldır neredeyse her ay test yaptım hiç böyle biseye rastlamadim ya
yavruaslanlar Yaademm acele etmıssın cnm burdan çıkmaz ki bence git asmyeee kan ver kafan rahat olsun
Yaademm yavruaslanlar önümüzdeki ay tüp bebek için basliycaz bı umut dedim bu ay olur diye ondan yaptım