Kızlar bebeğim 2-3 aydır gözlerini çok ovalıyordu ve tek gözünü bu yüzden üzerini yara yaptı göz doktoruna götürdüm benlik değil dedi çocuk doktoruna götürdüm bi krem verdi gözünün içi için kullandım fayda etmedi sizce cildiyeye mi gitmeliyim gözünün üstü çok kötü oldu