yummy16_ Kızım 5 yaşında küçük kızım 7 aylık kızımın küçülenleri hep ablama veriyordum onunda 3 yaşında kızı var ama eşim artık arkasında kardeşi var sakla o giyer diyor şuan ki kıyafetleri ⅘.⅚ sizce saklamaya degermi tayinciyizz birde arkamda gezdircem
kardelen2 yummy16_ kesinlikle saklayın bebek kıyafetleri her gün geçtikçe daha pahalılaşıyor boşu boşuna bir karış şeylere dünya parası vereceğinize kardeş kardeş giysinler eşinizin düşüncesi mantıklı benim kızım iki aylık şuan ve ileriki aylar için birsürğ kıyafeti var ablamların verdi ve o kıyafetlerle dördüncü çocuk büyüyo
Acu_ yummy16_ ben büyük oğlumun sakladım. Aralarında iki yal var tabi bizim ama hepsini giydi. Bence saklammalı çünkü zaten çok az giyiyolar yıpranmıyorda. Ve bugün üçe aldığımızı yarın beşe alamıyoruz
Azyef yummy16_ sadece takım ceket montları alın ben tek alt üstlerı giydirmiyormuşum ya bir daha takımlaro kaldırdam hep , gorumcem kıyafet verıyor buyuk kızıma hep takımlaro secıyorum ceketlerı birde
12betul yummy16_ İlk iki kızımın arası 2 sene zaten beraber kullandılar herşeyi . Bir daha çocuk düşünmediğim için hepsini herşeyş verdim . 10 sene sonra tekrar doğum yaptım ve yine kız 😂 Ben şimdiden 10 yaşında ki ortancamın kıyafetlerini saklıyorum küçüğe . Yarın bir gün bulmuşa geçer biliyorum . Kot şortlar elbiseler etekler sapasağlam gelişme çağında olduğu için çokta giyemiyorlar zaten kaldırıyorum hep ben de
NmalkoC yummy16_ ben bu aralar çocuk düşünmediğim halde saklıyorum ne olur ne olmaz diye tüm bebekliklerini kutuladım ama siz tayinciymişsiniz bence saklamanıza gerek yok çok fazlasını sürekli il değiştiriyorsanız birde onları taşımak gereksiz
farelikoyunkavalcisi yummy16_ bende ikinci bebeği düşünmüyorum ama yine de kıyamadım oğlumun eşyalarına bizde tayinciyiz kocaman bir valiz bıraktım anneme her gidişimde küçülenleri bırakıyorum oraya hem saklamış oluyorum hem kendime yük etmemiş oluyorum sizde annenizde saklayabilirsiniz yer varsa
Mnli yummy16_ saklamaya değer mi derken çocuk kıyafetlerinin fiyatlarını görüyor musunuz maşallah her sene altın gibi değerleniyor ben oğlum 3 yaşına gelene kadar dağıttım sonra 2. Ye hamile kalınca saklamaya başladım hem de benimkilerin biri kız biri erkek olmasına rağmen