ayicik Hanımlar oğlum 3 yaşına girecek onun için oda yapıcam ama yatağı dolabı nerden alıcağını bilmiyorum birde renk konusunda kararsızım sizler nasıl döşediniz nerelerden aldınız fotoğraf atabilir misiniz
cLearQueen ayicik newjoy’dan aldım yer var diye direkt 4 kapaklı dolap aldım ben uzun sure kullanmak için yatagi da büyük korkulukları cıkabiliyor. Bono grey modeli