serap0707 En son 1 gibi emziriyorum saat 4 gidim süt yok oğlum 3 ay 4 günlük. Bu saatlerde uyaniyor ama sütüm olmuyor gündüz çok cok emiyor neden boyle
busrasya23 serap0707 sağım yaptınız mı o saatte hiç belki siz yok sanıyorsunuz ama vardır bende basen yok sanıyorum sağıyorum bakıyorum varmış
serap0707 busrasya23 sagim yapmiyom çocuğun emmesine anca yetiyor sıkıyorum gelmiyo kurak çöle dönüyor resmen