cerosk Normalde çoğu kişinin düzensiz oluyor galiba. Hiç unutmuyorum 3 sene önce doğum yaptım , 40ım çıktı 5 10 gün sonra anneme gittim. Öyle yanıma ped vs de almadım , çevremdeki çoğu kişi doğumdan 7 8 ay sonra oldum hatta 1 sene sonra oldum diyen bile vardı. Bir sabah bir uyandım regl olmuşum 😂 annem de diyor maşallah kızım bu ne hız 😂 sonrasında doktora gittim kontrol amaçlı doktor da yumurtalıklarımın aktif ve kaliteli olduğunu söylemişti. Ne yalan söyleyeyim uzun bir süre olmak istemezdim ama