bilinmeyen123 hayır uğraşmadım çünkü bırakmıyorlar benim kızım ısırıyor du yerleri sert gördüğü şeyleri sonra ağzı aciyordu daha kötü ağlıyordu sakın kalip biraz sınırının gecmesini bekliyordun sonra sarılıp sakinleştirmeye çalışıyorum falan bazen artık büyüdüğü içinde kendime hakim olamıyorum bazen patlayabiliyorum kızabiliyorum çok abartıyor çünkü gereksiz yere mesela çikolata yiyorsa kabindi dimdik durmasını istiyor çikolata in buda yedikçe mümkün olmuyor ne yapsak kabul etmez kriz geçirir her yeri çikolata yapıyor sinirden ama o ısırma yerlere atma şeyleri geçti yerine başka olaylar geldi işte katlanarak gidiyor buda geçici bir durum kafasını vuracağı zaman siz engel olun yetisebilirseniz o kadar sert vuruyorss eğer zarar görmesin diye onun dışında yapacak pekte bişey yok üstünde durdukça daha çok yapiyorlar iki yaş sendromlari