Arkadaşlar tam 16 ay bitti sadece arka dört azılar kaldı herkes en zor çıkan diş diyor cocugum bir haftadır huysuz ateşi yok ama gece uykuları berbet halde sürekli ağlıyor huysuz iştshı gitti ne kadar sürer bu azılar bitsin artık ağrı kesici olarak ne veriyim sizce bi de ne yapiyim lütfen tecrübenize ihtiyacım var 🙏