456PlayerEsra ya ne kadar artniyetlisiniz. Kadın duyduğu sesi yazmış Allah aşkına yargılamadan cevap verseniz ya da okuyup geçseniz ne olacak. Daha 4 aylık yavru ve 4 aydır anne olan birisi var karşınızda.
Her neyse gazı olabilir gerçektende benimde bebeğim kolik bir bebekti her günümüz gazla geçti 7 buçuk aya kadar. gazı olduğunda ıııhhh diyordu ve ayaklarını karnına çekiyordu. 5-6 dk Yağ ile karnına masaj yapıp ayakları göbeğe çekip bırakma hareketi yapıyordum 7-8 kere rahatlıyordu. Diş sancısıda başlamış olabilir. Diş,gaz,uyku,açlık değilse sorun Calpol sık sık kullanıldığında zararlı ama en son çare ise verilebilir doktorum söylemişti sizde bi danışın isterseniz. Tavsiyem diş ise tetagil almanız doktorunuza sorarak diş e çok iyi geliyor.