arasbayb geçmiş olsun canım benimde bebeğim öyleydi yaz ayında bile 39larda ateşlenirdi ayda 2 kere antibiyotik kullanırdık artık çok sıkıldığım için bu durumdan çok yıpratıcı bir durum çünkü araştırmaya başladım alerji bölümüne yönlendirdi doktorumuz bağışıklıkta detaylı bakılsın vs diye ve evet bebeğimiz alerjikmiş o yüzden birde evimde kedi vardı kesinleştiği zaman mecburen onu da sahiplendirmek zorunda kaldım ve ben bağışıklık için her sabah çinko kullanıyorum ve onunda etkisi var bence. Alerji doktoru her gün ilaçlı hava kullanmamızı söyledi koruyuculuk olsun diye çok şükür 5 aydır hastalanmıyor hastalansada hafif ayakta geçiriyor yormuyor sizde bu durumları araştırabilirsiniz